Joekelz, Budel

5 bezoekers hebben een review geplaatst en 10 personen hebben een stem uitgebracht voor Joekelz.

Joekelz biedt op een prachtige lokatie dag en vakantie opvang voor honden aan. Dit alles zonder kennels!

Uw hond is van harte welkom om te komen spelen, speuren en socialiseren.
Er is een grote omheinde speelweide met bomen, zwembadjes en speeltjes van ruim 3500 m2 aanwezig, volledig ingericht voor honden.

Ook is er een huiselijk ingerichte binnenruimte van 150 m2 waar de honden de hele dag door gebruik van kunnen maken.

Geen kennels, maar spelen en veel interactie met de andere honden en met ons.

Ook hebben wij een breng- en haalservice voor de dagopvang, voor Valkenswaard en Weert. En zelfs een taxiservice voor het hondenpension!

Tot slot kan uw hond ook getrimd en gewassen worden bij ons. Dit alles met veel liefde en aandacht.

Neem gerust eens contact op!


Voorheen: All Animal Care

Joekelz

Klein-Schoot 39
6023 RB Budel
Noord-Brabant, Nederland

Telefoon: +31 (0)658960127
KvK: 52224368


Javascript moet aanstaan om dit e-mailadres te kunnen lezen

Soorten dieren: Honden
Service: Wassalon, Trimsalon, Dagopvang, Haal- en brengservice, Hondenpension zonder kennels

Openingstijden:


Maandag t/m vrijdag
7.30 - 9.30 uur en 16.00 - 18.00 uur

Zaterdag en zondag
16.00 - 18.00 uur

Reviews:

Totaal aantal reviews:
5
Gemiddelde score:
4.5
Algemene Indruk:
4.3
Klantvriendelijkheid:
5.3
Diervriendelijkheid:
5.5
Indruk binnenverblijf:
9.3
Indruk buitenverblijf:
9.3
Hygiëne‎:
9.5
Ligging:
7.2
Prijs/Kwaliteit:
5.3
Plaats een review

1.0
Algemene Indruk:1.0

Review geplaatst door

, Periode: April 2024
Max Worms
Van meerdere kanten werden wij gewaarschuwd voor dit pension. Je hoort altijd wel ergens iets over maar de verhalen die we over dit pension te horen kregen spanden toch wel de kroon. We hebben besloten onze hond dit niet aan te doen!
Was deze review nuttig? +3

1.1
Algemene Indruk:1.2
Klantvriendelijkheid:1.0
Diervriendelijkheid:1.2
Prijs/Kwaliteit:1.0

Review geplaatst door

, Periode: December 2023
anoniem
Mijn partner heeft reeds een review gegeven over dit pension na een bijzonder slechte ervaring. Blijkbaar is het voor het pension belangrijker om goede (deels valse reviews te krijgen, gemaakt door eigen medewerkers) dan om in te gaan op onze klachten.

Eerst werd er gedreigd met een contactverbod (want in een moeilijk gesprek en in concrete antwoorden hebben ze niet zo'n trek bij Joekelz) en vervolgens ontvingen we een brief van een advocaat dat we geen negatieve reviews mogen plaatsen.

Bij deze dus een negatieve, aanvullende review op hetgeen mijn partner reeds eerder heeft geschreven. Er is immers een reden waarom reviews geplaatst kunnen en mogen worden. Ook de minder positieve ervaringen mogen of moeten zelfs zichtbaar zijn.

Niet alleen hebben wij de sterke indruk dat er sprake is van onbehoorlijk pensionbeheer, ook voelen wij ons geïntimideerd en is van enige klantgerichtheid geen sprake. Tenzij je brieven van advocaten "klantgerichtheid" noemt.

Tip voor diegene die nog wel vertrouwen heeft in dit bedrijf; vraag eens om de binnenruimten te mogen bekijken? Vraag eens naar de camerabeelden ( en geloof niet enkel de momentopnamen van de foto's als feel good op de FB pagina ). Vraag eens naar de bezetting en ho veel medewerkers daadwerkelijk bij de honden zijn.

En vooral; let op de communicatie; wij hebben telkens zelf contact moeten opnemen over de honden. Er is geen enkele keer een pro-actieve houding geweest. ("Want we wilden niet storen op vakantie" - vreemd, want in het verleden belden ze nog om het voer van de honden en hadden ze niet zo'n last van "onze vakantie")

Enfin, wij moeten blijkbaar, enkel en alleen om te weten wat er is gebeurd met onze honden, dit via een advocaat proberen af te dwingen.

En dat voor een pension dat het jarenlang (zeker voor de overname en faillissement) prima zorg leverde. Het vertrek van een paar goede, vaste en ervaren medewerkers lijkt funest. Het kan blijkbaar snel veranderen.
Was deze review nuttig? -2

1.4
Algemene Indruk:1.4
Klantvriendelijkheid:1.0
Diervriendelijkheid:1.0
Ligging:2.6
Prijs/Kwaliteit:1.2

Review geplaatst door

, Periode: December 2023
Myriam
Helaas hebben wij een erg slechte ervaring met dit pension.

Ongeveer 15 jaar lang hebben wij diverse van onze honden hier ondergebracht. het afgelopen jaar is het niveau enorm gedaald. De exacte oorzaak is me niet duidelijk. Wel weet ik dat er sprake is geweest van een faillissement, er een aantal betrouwbare ervaren krachten kort na elkaar zijn vertrokken en dat momenteel de bezetting minimaal is, deels met stagiaires.
Leiding was wekenlang niet aanwezig en niet bereikbaar (begrepen ook dat deze eigenlijk nooit aanwezig zijn, “ze is er soms voor de administratie”).
We hebben tien dagen vergeefs contact gezocht met Joekelz, omdat we het idee hadden dat er iets niet in de haak was; pas na tussenkomst van Divebo werden we teruggebeld. De honden hadden we inmiddels al (deels vervroegd) opgehaald. Ook bij het ophalen was er geen tekst en uitleg. De uitleg die we van het personeel beperkt hadden ontvangen was tegenstrijdig met eerdere verhalen (maar al snel begrepen we dat er ook veel voor Joekelz onduidelijk was - het zou ze hebben gesierd dat toe te hebben gegeven).

We bleven vragen stellen en kregen uiteindelijk een brief van een advocaat (gespecialiseerd “ omgevingsrecht en politiek”) dat we het pension niet meer mochten benaderen. Dat stond overigens een paar regels na “client is uitgenodigd om op het pension een gesprek te komen voeren”. (Een uitnodiging die we overigens nooit hebben gehad.

Enfin, we zullen er nooit achter komen wat er exact heeft plaatsgevonden, anders dan dat tenminste een, maar waarschijnlijk drie van onze vier honden langdurig zijn opgesloten in een ruimte zonder buitenlicht. De reden? Daarover verschillen de meningen. Binnen Joekelz dan. Later ontkenden ze zelfs dat dit het geval zou zijn geweest (nadat ze het eerder hadden toegegeven).

Camerabeelden zijn gewist ( maar zouden we toch niet hebben mogen zien volgens Joekelz i.v.m. privacy), overdrachtsdocumenten mogen we niet inzien, mensen niet spreken. De (inmiddels weer van vakantie teruggekeerde) eigenaresse die nagenoeg nooit aanwezig is gaf aan geen zin te hebben in een “ spelletje welles nietes”. Zonder daarbij overigens ook maar iets te onderbouwen.

Pas op beste mensen; het lijkt vriendelijk en aardig en blijkbaar is kirren “dat je honden zooooo leuk vindt” voldoende om mensen te laten geloven dat ze dan ook - conform afspraak en omschreven - voor je hond zorgen. Niets is minder waar.
Was deze review nuttig? +2

10.0
Algemene Indruk:10.0
Klantvriendelijkheid:10.0
Diervriendelijkheid:10.0
Indruk binnenverblijf:10.0
Indruk buitenverblijf:10.0
Hygiëne‎:10.0
Ligging:10.0
Prijs/Kwaliteit:10.0

Review geplaatst door

, Periode: Januari 2014
Joanna Kelpen
Dit is zo'n geweldig pension! Vooral de facebookpagina waar dagelijks foto's en filmpjes op staan. Zo kan je altijd zien hoe het met je hond gaat. Ik breng Storm hier met alle vertrouwen heen. Echt een super aanrader!!
Was deze review nuttig? -3

8.8
Algemene Indruk:7.9
Klantvriendelijkheid:9.0
Diervriendelijkheid:9.6
Indruk binnenverblijf:8.5
Indruk buitenverblijf:8.5
Hygiëne‎:9.0
Ligging:8.9
Prijs/Kwaliteit:8.9

Review geplaatst door

, Periode: Oktober 2012
anoniem
Onze hond heeft hier een heerlijke vakantie doorgebracht.
Hij ging regelmatig nog lekker naar de bossen. En als hij met andere honden op het buitenterrein was, was er altijd professionele toezicht ( zelfs s'nachts met camera's). De eigenaren hebben absoluut verstand van honden en hun groepsgedrag. Korton een aanrader als je hond graag in een vrije omgeving ( geen hokken) een vakantie wil laten doorbrengen.
Was deze review nuttig? -2
Plaats een review
Om spam en laster tegen te gaan is het alleen mogelijk om een review te plaatsen als je bent ingelogd.

Klik hier om in te loggen »

Zijn de gegevens van dit pension niet correct? Of heb je aanvullingen?

Ben jij de eigenaar van dit pension?

Andere pensions in de buurt van Budel